AHNM/OLogZ - Nákup služby - stěhování a manipulace s majetkem u AHNM v objektech v Praze
Základní informace
Název zadávacího postupu
AHNM/OLogZ - Nákup služby - stěhování a manipulace s majetkem u AHNM v objektech v Praze
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/25/V00001911
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00001911
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
výjimka
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
500 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
07. 02. 2025 08:10
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
05. 02. 2025 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Milan
Příjmení
Kováč
Milan.Kovac@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973229930
Telefon 2
+420 725566294
Předmět
Popis předmětu
- nákup služby stěhování movitého majetku vedeného v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen „AHNM“) v objektech v Praze (viz Rámcová dohoda (dále jen "RD") čl. I posl. věta, čl. II odst. 1) - služba spočívá ve stěhování běžného vnitřního kancelářského vybavení, nábytku, jednotlivých prvků mobiliáře, výpočetní techniky a jiných břemen do hmotnosti 200 kg, ale i případné stěhování těžkých břemen nad 200 kg (dále jen „nábytek/břemeno“). Služba bude probíhat jak mezi kancelářemi v rámci jedné budovy, tak mezi jednotlivými objekty AHNM v Praze a v případě potřeby s využitím přepravních prostředků dodavatele (poskytovatele služby); (viz RD čl. II odst. 1 písm. a) ) - služba také zahrnuje: a) dodání přepravních obalů, případně dalšího obalového materiálu dle dohovoru; b) odbornou demontáž a montáž v případě nábytku/břemen, které nebude možné přepravovat zkompletované dle dohovoru; c) nakládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení a jeho následná doprava na stanovené místo podle pokynů objednatele, vykládku stěhovaného nábytku/břemen dle pokynů objednatele; d) montáž a rozmístění nábytku/břemen podle pokynů objednatele; (viz RD čl. II odst. 2) - poskytované služby budou realizovány výhradně na území města Prahy (viz. www.mapy.cz); (viz RD čl. IV odst. 1) - stěhovací služby budou realizovány výhradně v pracovních dnech Po-Pá v časech 8:00-16:00 hod.; (viz RD čl. V odst. 2) - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; (viz RD čl. II odst. 4) - měrné jednotky za požadované služby – hodina, km a kus; (viz RD čl. III odst. 2) - objemy a počty uvedené zadavatelem v cenové nabídce jsou nezávazné (viz RD čl. III odst. 1) a slouží pouze k výběru nejvhodnějšího dodavatel; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (poskytovatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; (viz RD čl. IV odst. 4) - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést dle zadavatelem vybraných tří dodavatelů;
Kód z číselníku NIPEZ
98392000-7
Název z číselníku NIPEZ
Stěhovací služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
98392000-7
Název z číselníku CPV
Stěhovací služby
Název předmětu
Stěhovací služby
Textové pole pro popis místa plnění
Místa dodání služby do jednotlivých lokalit budou vždy uvedena v dílčích objednávkách v souladu se smlouvou, viz bod 4b) ve Specifikaci
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Manipulace s nákladem a skladování | 63100000-0 | Manipulace s nákladem a skladování |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
07. 02. 2025 08:10 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |