AHNM/OLogZ - Nákup služby - stěhování a manipulace s majetkem u AHNM v objektech v Praze

Základní informace


Název zadávacího postupu

AHNM/OLogZ - Nákup služby - stěhování a manipulace s majetkem u AHNM v objektech v Praze

Systémové číslo NEN

N006/25/V00001911

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00001911

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

výjimka

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

500 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 02. 2025 08:10

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

05. 02. 2025 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Milan

Příjmení

Kováč

E-mail

Milan.Kovac@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973229930

Telefon 2

+420 725566294

Předmět


Popis předmětu

- nákup služby stěhování movitého majetku vedeného v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen „AHNM“) v objektech v Praze (viz Rámcová dohoda (dále jen "RD") čl. I posl. věta, čl. II odst. 1) - služba spočívá ve stěhování běžného vnitřního kancelářského vybavení, nábytku, jednotlivých prvků mobiliáře, výpočetní techniky a jiných břemen do hmotnosti 200 kg, ale i případné stěhování těžkých břemen nad 200 kg (dále jen „nábytek/břemeno“). Služba bude probíhat jak mezi kancelářemi v rámci jedné budovy, tak mezi jednotlivými objekty AHNM v Praze a v případě potřeby s využitím přepravních prostředků dodavatele (poskytovatele služby); (viz RD čl. II odst. 1 písm. a) ) - služba také zahrnuje: a) dodání přepravních obalů, případně dalšího obalového materiálu dle dohovoru; b) odbornou demontáž a montáž v případě nábytku/břemen, které nebude možné přepravovat zkompletované dle dohovoru; c) nakládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení a jeho následná doprava na stanovené místo podle pokynů objednatele, vykládku stěhovaného nábytku/břemen dle pokynů objednatele; d) montáž a rozmístění nábytku/břemen podle pokynů objednatele; (viz RD čl. II odst. 2) - poskytované služby budou realizovány výhradně na území města Prahy (viz. www.mapy.cz); (viz RD čl. IV odst. 1) - stěhovací služby budou realizovány výhradně v pracovních dnech Po-Pá v časech 8:00-16:00 hod.; (viz RD čl. V odst. 2) - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; (viz RD čl. II odst. 4) - měrné jednotky za požadované služby – hodina, km a kus; (viz RD čl. III odst. 2) - objemy a počty uvedené zadavatelem v cenové nabídce jsou nezávazné (viz RD čl. III odst. 1) a slouží pouze k výběru nejvhodnějšího dodavatel; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (poskytovatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; (viz RD čl. IV odst. 4) - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést dle zadavatelem vybraných tří dodavatelů;

Kód z číselníku NIPEZ

98392000-7

Název z číselníku NIPEZ

Stěhovací služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

98392000-7

Název z číselníku CPV

Stěhovací služby

Název předmětu

Stěhovací služby

Textové pole pro popis místa plnění

Místa dodání služby do jednotlivých lokalit budou vždy uvedena v dílčích objednávkách v souladu se smlouvou, viz bod 4b) ve Specifikaci

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailManipulace s nákladem a skladování63100000-0Manipulace s nákladem a skladování

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail07. 02. 2025 08:10Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele